Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Trwa nabór na studia na Politechnice Rzeszowskiej
Pożyczki obrotowe w Podkarpackim Funduszu Rozwoju

Zgoda UOKiK na przejęcie Avans przez Open Media

Opublikowano: 2012-10-18 12:59:29, przez: admin, w kategorii: Firmy

TARNOBRZEG, WARSZAWA. Należąca do braci Arkadiusza i Sławomira Tomalów spółka OpenMedia z Tarnobrzega uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie ponad 100 elektromarketów sieci Avans i ponad 200 umów franczyzowych.

Fot. Avans

Fot. Avans

Tym samym zakończona została jedna z największych transakcji na rynku sprzedaży RTV/AGD w Polsce. Rodzina Tomalów będzie teraz zarządzać dwiema markami – Avans i Media Expert, to jest ponad 200 sklepami własnymi i ponad 200 franczyzowymi. Dzięki wzrostowi organicznemu i kolejnym akwizycjom zamierzają zostać liderem rynku w ciągu trzech lat.

Czytaj też UOKiK rozpatrzy przejęcie Avans przez Open Media

Avans przejęty przez właścicieli Media Expert

II Ogólnopolski Konkurs dla Jednostek Samorządu Terytorialnego na Najbardziej Innowacyjny Energetycznie Samorząd – edycja 2022

Jeszcze w tym roku pod marką Avans otwartych zostanie kilkanaście nowych elektromarketów. Plany biznesowe zakładają, iż na koniec roku 2013, łączny obrót elektromarketów skupionych w rękach braci Tomalów znacząco przekroczy 2,4 mld zł.

- Widzimy olbrzymi potencjał rozwojowy marki Avans i zakładamy dynamiczny przyrost liczby placówek w całym kraju - mówi Arkadiusz Tomala, prezes OpenMedia. - Stawiamy na obiekty wolnostojące, retail parki i galerie handlowe. Nie może tu być mowy o przypadkowości. Będą to najlepsze lokalizacje w danym mieście. W latach świetności sieć Avans liczyła kilkaset sklepów w całej Polsce. Naszym głównym celem jest odbudowanie tej silnej pozycji, a punktem wyjścia będzie objęta przez nas sieć ponad trzystu sklepów, zarówno własnych, jak i franczyzowych

Nowi właściciele zupełnie nową strategii marketingowej, intensywnej kampanii reklamowej w prasie, telewizji i Internecie oraz wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towarów. Sieć ma gotowe formaty, dopasowane do różnych powierzchni (nawet 2 tys. m.kw.), więc jest optymalnym najemcą i będzie na nowo przyciągała klientów do galerii i centrów handlowych.

- W branży Multimedia, RTV i AGD zmiany zachodzą w bardzo szybko. Zmieniają się kanały sprzedaży, jak i preferencje konsumentów. Rozwój nowych technologii sprawia, że potencjalny klient wymienia swój sprzęt coraz częściej. Dlatego też jednym z kluczowych kanałów, który zamierzamy intensywnie rozwijać, będzie sprzedaż internetowa. To dla nas duża szansa na wzrost - podsumowuje Arkadiusz Tomala.

Przejęcie sieci AVANS jest jedną z największych transakcji na rynku sieci elektromarketów w ostatnich latach w Polsce. Nowi właściciele planują budowę biznesu w oparciu o markę, która posiadała wysoki udział w sprzedaży detalicznej i cieszy się wysoką rozpoznawalnością. Jest to niepowtarzalna okazja, a jednocześnie szansa na odtworzenie siły marki ogólnopolskiej oraz na przywrócenie jej wiarygodności kupieckiej. Avans ma szansę odbudować swoją pozycję w branży, poprzez umocnienie brandu, systematyczne rozbudowywanie sieci sprzedaży oraz dostosowanie się do dzisiejszych wymagań rynkowych, a poprzez to na odniesienie sukcesu.

ac

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij