Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Praca w inspektoracie farmaceutycznym

Opublikowano: 2019-07-29 10:44:32, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie

Ogłoszenie o naborze nr 51506 z dnia 29.07.2019 r.

Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor farmaceutyczny

do spraw: nadzoru nad aptekami ogólnodostępnymi

w Inspektoracie w Rzeszowie

 

35-205 Rzeszów

ul. Warszawska 12a

 

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Inspektoratu.

Praca w terenie, udział w kontrolach.

Kontakt z klientem zewnętrznym urzędu.

Konieczność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.

Praca administracyjno-biurowa, przy komputerze.

Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.

Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, winda.

Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe.

 

ZAKRES ZADAŃ

- Nadzór i kontrola aptek i innych placówek prowadzacych obrót detaliczny produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi.

- Kontrolowanie obrotu środkami odurzajacymi, substancjami psychotropowymi.

- Nadzór nad jakością produktów leczniczych będących przedmiotem obrotu.

- Prowadzenie dokumentacji nadzorowanych jednostek.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

- Wykształcenie: wyższe farmaceutyczne, magister farmacji

- staż pracy: co najmniej 5 lat w obszarze związanym z zawodem farmaceuty

- Znajomość przepisów Prawa farmaceutycznego.

- Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.

- Znajomość ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.

- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.

- Obsługa komputera MS Office: Word, Excel.

- Posiadanie obywatelstwa polskiego

- Korzystanie z pełni praw publicznych

- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- Umiejętność rozwiązywania problemów.

- Komunikatywność.

- Odporność na sytuacje stresowe.

- Prawo jazdy kat. B.

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- CV i list motywacyjny

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- kopia dyplomu

- Kopia świadectw pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu

- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

- Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2019

- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- Miejsce składania dokumentów:

- Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie

- ul. Warszawska 12 a

- 35-205 Rzeszów

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

- Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 12a , tel. 17 86 20 545,

- Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie, ul. Warszawska 12a, tel. 17 86 20 545, e_mail iod@rzeszow.wif.gov.pl

- Cel przetwarzania danych:

- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

- Informacje o odbiorcach danych: Nie będą przekazywane

- Okres przechowywania danych:

- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

- Uprawnienia:

- - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

- - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

- - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

- - prawo do usunięcia danych osobowych;

- - - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

- - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

- Podstawa prawna przetwarzania danych:

- - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

- - art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

- - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

- Informacje o wymogu podania danych:

- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

 

- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

 

- Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

 

Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty przesłane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Rekrutacja składa się z 3 etapów.

- zapoznanie się przez komisję kwalifikacyjną z przedstawionymi ofertami,

- pisemny egzamin sprawdzający wiedzę z zakresu wymagań niezbędnych i dodatkowych

z ogłoszenia,

- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów

w sprawdzianie pisemnym.

Po zakończeniu każdego etapu kandydat jest informowany o zakwalifikowaniu bądź braku zakwalifikowania do następnego etapu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 17 86 20 545.

 

WZORY OŚWIADCZEŃ:

- Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

 

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij