Praca w inspektoracie farmaceutycznym
RZESZÓW.
Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
Ogłoszenie o naborze nr 51506 z dnia 29.07.2019 r.
Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor farmaceutyczny
do spraw: nadzoru nad aptekami ogólnodostępnymi
w Inspektoracie w Rzeszowie
35-205 Rzeszów
ul. Warszawska 12a
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie Inspektoratu.
Praca w terenie, udział w kontrolach.
Kontakt z klientem zewnętrznym urzędu.
Konieczność rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
Praca administracyjno-biurowa, przy komputerze.
Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku.
Budynek dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych, winda.
Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe.
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór i kontrola aptek i innych placówek prowadzacych obrót detaliczny produktami leczniczymi i wyrobami medycznymi.
- Kontrolowanie obrotu środkami odurzajacymi, substancjami psychotropowymi.
- Nadzór nad jakością produktów leczniczych będących przedmiotem obrotu.
- Prowadzenie dokumentacji nadzorowanych jednostek.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe farmaceutyczne, magister farmacji
- staż pracy: co najmniej 5 lat w obszarze związanym z zawodem farmaceuty
- Znajomość przepisów Prawa farmaceutycznego.
- Znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
- Znajomość ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Obsługa komputera MS Office: Word, Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Komunikatywność.
- Odporność na sytuacje stresowe.
- Prawo jazdy kat. B.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dyplomu
- Kopia świadectw pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
- Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
- ul. Warszawska 12 a
- 35-205 Rzeszów
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 12a , tel. 17 86 20 545,
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie, ul. Warszawska 12a, tel. 17 86 20 545, e_mail iod@rzeszow.wif.gov.pl
- Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Nie będą przekazywane
- Okres przechowywania danych:
- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- - prawo do usunięcia danych osobowych;
- - - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- - art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Oferty przesłane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Rekrutacja składa się z 3 etapów.
- zapoznanie się przez komisję kwalifikacyjną z przedstawionymi ofertami,
- pisemny egzamin sprawdzający wiedzę z zakresu wymagań niezbędnych i dodatkowych
z ogłoszenia,
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów
w sprawdzianie pisemnym.
Po zakończeniu każdego etapu kandydat jest informowany o zakwalifikowaniu bądź braku zakwalifikowania do następnego etapu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 17 86 20 545.
WZORY OŚWIADCZEŃ: