Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Rzeszów, Pobitno: Tunel pod rondem. Tym razem chyba uda się wybrać wykonawcę projektu

Opublikowano: 2019-07-10 21:15:09, przez: admin, w kategorii: Inwestycje

RZESZÓW. Dziś otwarto oferty w drugim przetargu. Ceny są w zasięgu miasta.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Oczywiście przede wszystkim dlatego, że miasto inaczej niż za pierwszym razem ustaliło limit cenowy na poziomie, który wykonawcy mogli wziąć na poważnie. Czyli 1,45 mln zł. Za pierwszym razem miasto się chyba wygłupiło i przyjęło szacunkową kwotę 350 tys. zł. Oferty owszem wpłynęły, cenowo nawet zbliżone do tych dzisiejszych, ale różnica w stosunku do oczekiwań miasta była nie do zaakceptowania.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

 

Przetarg więc powtórzono. Skusiło się na niego pięciu wykonawców. Najtańszą ofertę złożyły Mosty Gdańsk - 1 402 200 zł. Drugą najtańszą ofertę zaproponował WYG International z Warszawy - 1 630 458 zł. dalej było już tylko gorzej. Mosty Katowice, które zaproponowały cenę 2 693 700 zł.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

 

A chodzi dokładnie o „opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę wielopoziomowego skrzyżowania ulic: Lwowskiej, al. Armii Krajowej, al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego (Rondo Pobitno) z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci kolidujących oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych (w tym decyzji ZRID). Zakres opracowania obejmuje budowę tunelu w relacji al. Armii Krajowej - al. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego o długości zależnej od przyjętego rozwiązania projektowego, przebudowę/rozbudowę istniejącego ronda „Pobitno” celem usprawnienia i poprawy bezpieczeństwa ruchu samochodowego wraz z budową/przebudową: zjazdów, oświetlenia, odwodnienia drogi, przebudową kolidującej infrastruktury technicznej, budową chodników o efektywnej szerokości 2 m oraz ciągów pieszo-rowerowych o szerokości ok. 3,5 m”.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij