Urzędnik
RZESZÓW.
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Zakres obowiązków:
- Znajomość przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych i Regulaminu zamówień publicznych PWK OHP,
- organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych, przygotowywanie niezbędnych danych dotyczących sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,
- sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących realizowanych programów EFS.
Umowa o pracę na czas określony
Pół etatu, jedna zmiana
Płaca: od 1 500 zł brutto + dodatek stażowy
Wymagania
- wykształcenie wyższe, mile widziane prawnicze lub ekonomiczne
- doskonała znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
- doświadczenie zawodowe - 2 lata
Adres: Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda
Al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów
CV oraz list motywacyjny z określeniem na jakie stanowisko aplikuje kandydat wysyłać na adres rekrutacja.podkarpacka@ohp.pl