Urzędnik

Opublikowano: 2019-06-10 22:10:45, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Specjalista do spraw zamówień publicznych

Zakres obowiązków:

- Znajomość przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych i Regulaminu zamówień publicznych PWK OHP,

- organizowanie procedur o udzielenie zamówień publicznych,

- udział w pracach komisji przetargowych,

- prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych, przygotowywanie niezbędnych danych dotyczących sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych,

- sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących realizowanych programów EFS.

Umowa o pracę na czas określony

Pół etatu, jedna zmiana

Płaca: od 1 500 zł brutto + dodatek stażowy

Wymagania

- wykształcenie wyższe, mile widziane prawnicze lub ekonomiczne

- doskonała znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,

- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera

- doświadczenie zawodowe - 2 lata

Adres: Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda

Al. Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów

CV oraz list motywacyjny z określeniem na jakie stanowisko aplikuje kandydat wysyłać na adres rekrutacja.podkarpacka@ohp.pl

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij