Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Krystyna Wróblewska - kandydat do Sejmu RP
Podkarpacki Fundusz Rozwoju - preferenyjne pożyczki dla firm

„Jak zmienić firmę w markę” – szkolenie w ramach Akademii Aeropolis

Opublikowano: 2019-06-07 07:59:40, przez: admin, w kategorii: Biznes

Branding to nie ozdoba firmy, ale silne strategiczne narzędzie, dzięki któremu można zwiększyć wartość, atrakcyjność i zyski firmy.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Już 18 czerwca 2019 r. Marcin Tkaczyk, właściciel S’Sense poprowadzi bezpłatne szkolenie pt. „Branding - czyli jak zmienić firmę w markę”. To kolejne spotkanie w ramach Akademii Aeropolis, które organizuje Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego. Zapisy do 14 czerwca.

 

- Celem brandingu jest wyróżnienie marki spośród setek podobnych. Po to, by ludzie ją zauważyli i byli skłonni płacić za jej produkty większą marżę, czy też pozostawać jej lojalnymi odbiorcami – mówi Marcin Tkaczyk.

 

Podczas szkolenia, które zaplanowano na 18 czerwca 2019 r. w sali konferencyjnej głównego budynku Inkubatora Aeropolis (Jasionka 954), będzie okazja zapoznać się z prawidłowym przebiegiem procesu brandingu.

 

Mieczysław Miazga - kandydat na posła

- Zaczyna się od audytu środowiska marki: rynku, grupy docelowej oraz konkurencji – zaznacza właściciel S’Sense. – Przeanalizowanie konkurencyjnej marki pozwoli nam określić, co należy zrobić, aby się wyróżnić. Wnioski z audytu pozwalają przejść do opracowania strategii marki. Potem przychodzi czas na branding – najpierw werbalny, a więc charakterystyczną nazwę i właściwy opis marki. Wielu przedsiębiorców posługuje się słownictwem, które nie niesie żadnych wartościowych znaczeń. Określenia typu „najlepszy”, „profesjonalny’, „najwyższej jakości” były tak często używane i nadużywane, że dziś już nic nie znaczą. Przygotowanie opisu marki, jej wartości i oferty to bardzo istotny krok. Następnie przechodzimy do brandingu wizualnego, czyli wyboru charakterystycznego i prostego logo, które będzie łatwe do zapamiętania. Trzeba dobrać klucz wizualny, czyli przewodni motyw graficzny, za pomocą którego odbiorca rozróżni dany komunikat i przyporządkuje go do tej, a nie innej marki. Bardzo ważne jest właściwe przygotowanie identyfikacji wizualnej firmy, obejmującej m.in. stronę internetową, wzornictwo opakowań, a także właściwą aranżację przestrzeni, czyli właściwe oznakowanie biur, stoisk targowych, sklepów itp.

 

Dodaje, że w budowaniu marki najważniejsza jest bowiem konsekwencja i spójność. Temu służy księga znaku lub obszerniejsza księga marki (brand book), która wyjaśnia, jak stosować klucz wizualny w różnych przypadkach.

 

Rejestracja na bezpłatne szkolenie pt. „Branding – czyli jak zmienić firmę w markę” trwa do 14 czerwca 2019 r. do godz. 12.00. Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Kontakt tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl

Link do rejestracji: https://evenea.pl/event/aa-branding

Stanisław Ożóg - kandydat do Senatu RP

 

Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/621787621640766/

 

*

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij