Jak budować strategię marki? Bezpłatne szkolenie „Akademia Aeropolis
RZESZÓW. Kreowanie silnej marki, dobór strategii komunikacji i tworzenie kampanii marketingowych. To tematy IV edycji Akademii Aeropolis.
Szkolenie w Inkubatorze Technologicznym w Jasionce. Fot. RARR
Na bezpłatnym szkoleniu Akademii Aeropolis Beata Mordarska, dyrektor ds. strategii i kreacji firmy Veneo, mówić będzie m.in. na temat opracowania profilu idealnego odbiorcy, powiązania storytellingu z archetypami osobowości, czy pozycjonowania marki. Case studies dotyczyć będzie strategii marki dwóch polskich firm. Od analizy mapy motywacji i opracowywania logo po dobór gości na brand party i oznakowanie metek.
- Akademia Aeropolis organizowana jest cyklicznie w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznego Aeropolis - mówi Mariusz Bednarz, prezes Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. - Do prowadzenia szkoleń zapraszamy najlepszych specjalistów w swoich branżach. To umożliwia przedsiębiorcom podnoszenie kwalifikacji w różnych dziedzinach biznesu.
To już czwarta edycja Akademii Aeropolis i pierwsza z dwóch, jakie RARR S.A. planuje w tym roku.
- Zapraszamy wszystkich zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców i pracowników, a także tych, którzy chcą założyć własną firmę. To okazja do podniesienia własnych kwalifikacji na dobrze przygotowanych, bezpłatnych szkoleniach - podkreśla Dawid Adamski, kierownik Biura Promocji w Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. - Tematy kreujemy, śledząc rynkowe trendy i rozpoznając potrzeby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniach.
IV edycja Akademii Aeropolis obędzie się w czwartek, 25 kwietnia, w głównym budynku Inkubatora Aeropolis w Jasionce (przy drodze lotniskowej). Udział jest bezpłatny, ale ze względu na duże zainteresowanie oraz ograniczoną ilość miejsc, organizatorzy proszą o wcześniejszą rejestrację na stronie https://akademiaAeropolis4.evenea.pl, która trwa do 22 kwietnia, do godz. 12.00. Decyduje kolejność zgłoszeń!
Program IV edycji Akademii Aeropolis
25 kwietnia 2019
Sala konferencyjna, budynek Inkubatora Technologicznego Aeropolis (Jasionka 954)
11.00 Przywitanie uczestników
11.10 Niebo, czy Piekło? Czyli o strategii Marki: Strategia Marki jest tym czym jest, a jeśli nie jest tym czym jest, to czym jest?
13.10 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)
13.30 Lunch
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:
- Czym jest strategia marki?
- Jak kreować silną markę?
- Jakie są relacje między strategią marki a kreacją?
- A jakie ze strategią komunikacji?
- Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
- Po co komu cały ten marketing?
Więcej informacji pod nr tel. 17 86-76-284 (w godzinach 07.00-15.00) lub padamska@rarr.rzeszow.pl.
Link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/332674624273305/
Skorzystać mogą wszyscy zainteresowani. Rejestracja trwa do 22 kwietnia.