Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Nowa kampania promocyjna Rzeszowa - zobacz film i zdjęcia

Opublikowano: 2012-08-27 22:33:36, przez: admin, w kategorii: Samorządy

"Rzeszów - tutaj marzenia traktujemy poważnie".

Fot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta RzeszowaFot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta RzeszowaFot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta RzeszowaFot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta Rzeszowa
Fot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta Rzeszowa

Fot. Agencja Bogaczewicz/Urząd Miasta Rzeszowa

Czworo kilkuletnich dzieci siedzi na trawniku przed Politechniką Rzeszowską. Bawią się samolocikami i planują swoją przyszłość. Jedno chce zaprojektować samolot, drugie komputer, który będzie nim sterował, kolejne silnik. - A ja będę waszym pilotem – mówi dziewczynka.

Tak wygląda spot reklamowy, który za kilka tygodni będzie promował  Rzeszów w ogólnopolskich mediach. Spot reklamowy nakręciła Agencja Bogaczewicz (znana z ciekawego projektu dla samorzadu województwa. Kosztował 61 tys. zł, zaś sesja zdjęciowa to koszt 5 tys. zł.

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

- Chcieliśmy pokazać, że w Rzeszowie są innowacje, obok których przechodzimy – mówi Agnieszka Szczekala z Wydziału Promocji Urzędu Miasta. - Że są nowoczesne uczelnie, że ich absolwenci znajdują pracę w nowoczesnych firmach.  Dlatego pokazaliśmy labaratoria Politechniki Rzeszowskiej i Wyższej szkoły Informatyki i Zarządzania, firmę Hamilton Sundstrand czy nowy terminal na Jasionce.

Kampania będzie prezentowana w październiku w mediach ogólnopolskich – gazetach i stacjach telewizyjnych. W zamierzeniu reklama ma być pokazywana w godzinach najwyższej oglądalności. Urząd Miasta jest na etapie wyceny kosztów kampanii.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

Październikowa kampania nie będzie jedyną, kolejna odbędzie się w 2013 roku.

- Jej adresatami są młodzi ludzie, młodzi rodzice, których zachęcamy doi przeprowadzenia się do Rzeszowa – dodaje Agnieszka Szczekala.

Spot został przygotowany przez Agencję Bogaczewicz również w technologii trójwymiarowej.

ac

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij