Pracownik obsługi klienta
RZESZÓW.
Poszukujemy osób na stanowisko sprzedawaca w sklepie stacjonarnym oraz obsługa sklepu internetowego.
Wymagania:
1. Status studenta
2. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
3. Obsługa komputera i kasy fiskalnej
4. Umiejetność pracy w social media
5. Punktualność oraz kreatywność
Zadania:
1. Obsługa w klienta w sklepie stacjonarnym oraz sklepie internetowym.
2. Raporty sprzedaży
3. Realizacja zamówień
4. Parkowanie i wysyłanie towaru
5. Obsługa magazynu
6. Utrzymanie porządku w sklepie
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na maila: biuro@limone.pl
Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.
Zamknij