Asystent projektu
RZESZÓW.
Zakres obowiązków:
- promocja projektu i rekrutacja uczestników szkoleń ( w tym współpraca z partnerami terenowymi),
- organizacja szkoleń wg. ustalonego harmonogramu oraz nadzór nad ich realizacją,
- współpraca z trenerami w zakresie dokumentowania przebiegu szkoleń,
- kontakt z uczestnikami szkoleń i realizacja bieżących spraw administracyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS ( mile widziane doświadczenie w obsłudze projektów w ramach działania 7.1. oraz POWER 1.2.1.),
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- komunikatywność i umiejętność organizacji pracy.
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- komfortowe miejsce pracy oraz atrakcyjne warunki socjalne.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do 20.01.2019r. w postaci elektronicznej na adres: r.zmuda@abakus-konsulting.pl
Praca w Rzeszowie