Powiat Rzeszowski - siła inwestycji

Targi pracy „Wystartuj z nami”

Opublikowano: 2018-10-29 00:45:06, przez: admin, w kategorii: Praca

RZESZÓW. Setki rozmów kwalifikacyjnych, z których wiele zakończyło się podpisaniem wymarzonej umowy o pracę – tak w skrócie można opisać efekty dotychczasowych dwóch edycji wydarzenia „Wystartuj z nami – Czas na Fundusze Europejskie”.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

Kolejna edycja imprezy odbędzie się we wtorek (30 października 2018 r.) w Zespole Szkół Mechanicznych przy ul. Hetmańskiej 45a w Rzeszowie.

 

Do udziału w tym wydarzeniu zachęcamy młodzi bez pracy, a także absolwenci szkół wyższych, specjalizujących się w zawodach technicznych. Mile widziani są również uczniowie szkół średnich, którzy już planują swoją karierę zawodową. Udział w targach jest całkowicie bezpłatny.

 

Odwiedzając stronę www.wystartujznami.nakiedy.pl  każdy może zarejestrować się na rozmowę kwalifikacyjną do konkretnego pracodawcy i porozmawiać o konkretnym stanowisku pracy.

 

Rejestracja możliwa będzie do dnia 29 października br. W ramach portalu rezerwacyjnego możliwe będą następujące działania: rezerwacja terminów na rozmowy kwalifikacyjne (w tym przesłanie krótkiej informacji na temat dorobku zawodowego) oraz rezerwacja miejsc na warsztaty.

 

Lista pracodawców wraz ze stanowiskami, na które będą prowadzone rozmowy rekrutacyjne:

 

LOT AIRCRAFT MAINTENANCE SERVICES Sp. z o.o. (specjalista ds. technicznych, mechanik lotniczy, mechanik w obszarze badań nieniszczących, kierownik działu administracji, mechanik wsparcia, mechanik obsługi (warsztat foteli lotniczych), mechanik obsługi – blacharz, młodszy specjalista ds. planowania)

POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT S.A (inżynier eksploatacji, specjalista ds. planowania obsługi technicznej, specjalista ds. zapisów technicznych, specjalista ds. logistyki)

LINETECH S.A. (pomocnik mechanika (awionik) lotniczego, magazynier, pracownik działu estetyki, logistyk, pracownik działu dokumentacji)

MTU AERO EGINES Sp. z o.o. (operator manualny, operator CNC, operator automatu spawalniczego, inspektor ds. jakości, operator procesów specjalnych, mechanik w dziale utrzymania ruchu)

RSTechnology ADAM RACHWAŁ (spawacz TIG/MAG, monter, ślusarz, frezer, szlifierz, instruktor, kontroler jakości)

CARLSON WAGONLIT TRAVEL (Businesstravel Consultant)

B&P ENGINEERING Sp. z o.o. Sp. K. (spawacz TIG, operator CNC, pracownik produkcji, brygadzista)

PRATT & WHITNEY AeroPower (młodszy mechanik silników APU, młodszy monter silników APU, mechanik silników APU, monter silników APU, operator hamowni)

EME Aero Sp. z o.o. (mechanik silników lotniczych, operator ds. testów silnika, kontroler jakości, inspektor NDT, operator logistyki, technik utrzymania ruchu)

SANOFI AVENTIS Sp. z o.o. (OPERATOR PRODUKCJI)

„POLIMEX - MOSTOSTAL” S.A. (spawacz, monterkonstrukcji stalowych, inżynier technolog, kierownik budowy)

KOELNER Łańcucka Fabryka Śrub Sp. z o.o. (operator tłoczni, pracownik utrzymania ruchu, koordynator projektów sprzedażowych – obsługa klienta)

BBT Sp. z o.o. (monter, tokarz, frezer)

GOODRICH AEROSPACEPOLAND Sp. z o.o. (operator OSN, operator procesów chemicznych, lakiernik, magazynier, inspektor NDT, elektromechanik)

PRATT & WHITNEY RZESZÓW S.A. (młodszy operator cnc, młodszy operator urządzeń specjalnych, młodszy ślusarz, młodszy spawacz TIG)

MB AEROSPACE (operator obrabiarek sterowanych numerycznie,

mechanik wydziałowy, inspektor jakości, elektryk, pracownik przygotowania powierzchni)

PORT LOTNICZY „RZESZÓW-JASIONKA” Sp. z o.o. (steward portu, młodszy wartownik – konwojent, operator sprzętu lotniskowego)

POETON POLSKA SP. Z O.O. (operator linii, masker, pracownik malarni / lakiernik)

 

Do pobrania:

Plakat (PDF, 500.77 KB)

Program wydarzenia(PDF, 145.83 KB)

Pracodawcy i stanowiska (PDF, 100.58 KB)

 

Konkursy i działania towarzyszące

 

W czasie trwania eventu zapraszamy do udziału w konkursach przeznaczonych dla wszystkich uczestników wydarzenia:

 

„Fundusze Unijne - moja droga do sukcesu” – konkurs plastyczny – autor najlepszej pracy nagrodzony zostanie voucherem na kwotę 150 zł. do jednego z marketów AGD. Konkurs skierowany będzie do młodzieży i osób bezrobotnych będących uczestnikami wydarzenia. Autorzy wyróżnionych prac (2 szt.) otrzymają vouchery na kwotę 100 zł. do jednego z marketów AGD. W ramach ogłoszenia konkursu w czasie imprezy udostępniony zostanie regulamin konkursu dla wszystkich uczestników. W konkursie udział weźmie minimum 5 uczestników, którzy będą mieć minimum 60 min. na sporządzenie pracy, następnie po zebraniu prac, komisja (w składzie: min.3 osoby ze strony organizatorów), dokonają wyboru zwycięzców. Każdy ze zwycięzców podpisze protokół z odbioru nagrody.

Test z wiedzy na temat Funduszy Unijnych w aspekcie województwa podkarpackiego – Konkurs skierowany będzie do wszystkich chętnych – łącznie z wystawcami – zwycięzca otrzyma voucher w kwocie 250 zł. do jednego z marketów AGD. W ramach ogłoszenia konkursu w czasie imprezy udostępniony zostanie regulamin konkursu dla wszystkich uczestników. W konkursie udział weźmie minimum 5 uczestników, którzy dostaną test z wiedzy na temat funduszy UE (test powstanie we współpracy z pracownikami Urzędu Marszałkowskiego), uczestnicy będą mieć minimum 15 min. na sporządzenie pracy, następnie po zebraniu prac, komisja (w składzie: min. 3 osoby ze strony organizatorów), dokonają wyboru zwycięzcy. Zwycięzca podpisze protokół z odbioru nagrody.

W czasie trwania eventu zorganizowana zostanie zabawa polegająca na zbieraniu pieczątek/lub naklejek, za uzbieranie 6 naklejek uczestnik wydarzenia otrzymuje prezent. Naklejki/lub pieczątki będzie można otrzymać w ramach następujących działań:

 

Udział w rozmowie kwalifikacyjnej – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek

Udział w konkursach organizowanych przez w ramach wydarzenia – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek

Udział w warsztatach organizowanych przez w ramach wydarzenia – uczestnik otrzymuje 2 szt. naklejek/pieczątek

Rozmowa z wystawcami na auli – jeden pracodawca – 1 naklejka/pieczątka

Po zebraniu odpowiedniej ilości (na blankietach rozdawanych uczestnikom wydarzenia) naklejek/pieczątek (6 szt.) uczestnik w oznaczonym punkcie odbiera upominek. Upominki będą do odbioru w godzinach trwania imprezy na auli tj. od 10:00 do 14:00.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij