Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Sagitum - IT dla Twojego biznesu
Podkarpacki Fundusz Rozwoju - preferenyjne pożyczki dla firm

Asseco oferuje system prognozowania zachowań klientów w internecie

Opublikowano: 2018-09-25 08:39:47, przez: admin, w kategorii: Firmy

RZESZÓW. Asseco Customer Intelligence (ACI) to system wykorzystujący mechanizmy zaawansowanej analizy predykcyjnej. Rozwiązanie pozwala na sprawdzanie, czego klienci poszukują w internecie oraz jakimi produktami i usługami są zainteresowani.

Fot. Pixabay/CC0

Fot. Pixabay/CC0

 

ACI na podstawie danych bieżących wspartych danymi historycznymi, pozwala na zaplanowanie komunikacji marketingowej, dobór odpowiednich kanałów kontaktu oraz analizę danych. Dzięki temu firma może oferować produkty, których konsument poszukuje lub jego zachowania wskazują na to, że za chwilę będzie poszukiwał. To wpływa na zwiększenie zysków ze sprzedaży oraz efektywność zarządzania relacjami z klientami.

 

Media społecznościowe, działania na stronach www, czy poprzez aplikacje mobilne są cennym źródłem informacji o zachowaniach klientów.

 

- Można je wykorzystać z powodzeniem do planowania kampanii marketingowych oraz jako wsparcie procesów sprzedażowych. Dzięki systemowi ACI możemy stwierdzić, czego klienci poszukują, co i kiedy klienci kupują oraz w jaki sposób to robią. W dzisiejszych czasach firmy muszą nadążyć za stale rosnącymi oczekiwaniami konsumentów. Z naszym rozwiązaniem jest to dużo łatwiejsze i szybsze – mówi Jarosław Bryl, dyrektor Pionu Business Intelligence w Asseco Poland.

 

Asseco Customer Intelligence pozwala firmom m.in. tworzyć sprofilowane oferty handlowe, które są oparte na zwyczajach i potrzebach zakupowych klientów oraz dostosowywać kanały komunikacji do ich preferencji.

 

- Rozwiązanie pracuje w oparciu o mechanizmy uczenia maszynowego bazujące na modelach analitycznych. Posiada informacje o produktach i treściach marketingowych, a także jest zintegrowane z systemami dostawców reklam. To wszystko umożliwia szybką weryfikację zachowań klienta - mówi Miłosz Posyłek, dyrektor Działu Systemów Analitycznych, Asseco Poland.

 

ACI może być wykorzystywany m.in. przez banki, firmy ubezpieczeniowe, jak i sklepy internetowe. Dzięki otwartej architekturze umożliwia szybką integrację z systemami funkcjonującymi w danej firmie. W przypadku sektora bankowego ACI może współpracować z rozwiązaniami wspierającymi komunikację z klientami, takimi jak na przykład Asseco Advisory Banking Platform, Asseco Customer Banking Platform oraz Asseco Enterprise Banking Platform. Może także zostać zintegrowany z systemami do wykrywania nadużyć finansowych m.in. Asseco Anti-Fraud.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij