Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Jak promować miasta i regiony? Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 2018

Opublikowano: 2018-07-31 16:05:48, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Dobrze zaplanowana i przeprowadzona strategia marketingowa nie jest związana wyłącznie z firmami. W równym stopniu dotyczy także samorządów. Ważne jest, aby osoby odpowiedzialne za marketing miejsc nieustannie poszerzały wiedzę, wykorzystywały nowe technologie i efektywnie przedstawiały największe atuty swojego regionu.

Jak promować miasta i regiony? Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach 2018

 

Organizowany od 2011 r. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach skierowany jest nie tylko do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, ale także prezesów i pracowników firm branżowych zajmujących się promocją, marketingiem terytorialnym i tworzeniem kampanii wizerunkowych. Tegoroczna, VIII edycja odbędzie się w dniach 25-26 października w Rzeszowie. Wydarzenie poświęcone zostanie zasadom prowadzenia skutecznej kampanii promocyjnej miasta i regionu. W trakcie kongresu prelegenci omówią najważniejsze czynniki wpływające na wizerunek miejsc oraz przedstawią pomysły pozwalające zwiększyć atrakcyjność regionu. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

 

– Innowacyjność w prowadzeniu kampanii marketingowej jest kluczem do sukcesu nie tylko prywatnych firm, ale również jednostek samorządu terytorialnego. Kongres daje możliwość poznania sposobów skutecznego marketingu, tworzenia koncepcji i wykorzystywania nowoczesnych rozwiązań przy promocji miast i regionów – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes Exacto oraz współautor książki „Relacje z mediami w samorządach”.

 

Nadrzędnym celem kongresu jest dzielenie się wiedzą, przedstawianie najnowszych trendów w marketingu i komunikacji oraz prezentacje strategii marketingowych, których wdrożenie przyniosło sukces. Wśród prelegentów poprzednich edycji kongresu, obok specjalistów od marketingu i PR, występują przedstawiciele władzy samorządowej, którzy prezentują kampanie marketingu miejsc wdrożone w ich regionach. Oprócz prelekcji, uczestnicy wezmą udział w warsztatach, które odbędą się w drugim dniu kongresu i skupią się na sposobach mierzenia efektów kampanii wizerunkowych.

 

Kongres rokrocznie cieszy się dużą frekwencją, gromadząc około 150 osób związanych z marketingiem oraz zarządzaniem jednostkami samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów daje szansę na zdobycie i poszerzenie wiedzy niezbędnej do prowadzenia skuteczniej kampanii. Aby zostać uczestnikiem Kongresu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Więcej informacji o kongresie i ubiegłorocznych edycjach można znaleźć na stronie http://www.podkarpackie.org.pl/

 

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymi są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Logito oraz Restauracja Radość.

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij