Ryanair – loty zastępcze, odszkodowania
Ryanair poinformował w poniedziałek (25 września) o tym, jak rozwiązywana jest sprawa odwołania 2100 lotów we wrześniu i październiku.
Fot. Pixabay/CC0
Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane – łącznie 315.000 osób – w poniedziałek 18 września otrzymali notyfikacje.
- Do niedzieli (24 września), Ryanair odpowiedział 305.000 osób – ponad 97% wszystkich, których loty anulowano rezerwując loty zastępcze lub przystępując do wypłaty odszkodowań. Pozostałe 3% pasażerów (mniej niż 10.000) nie skontaktowało się jeszcze z działem obsługi klienta Ryanair.
- Prosimy również pozostałe 3% pasażerów niespełna 10. tysięcy osób o kontakt – mówi Kenny Jacobs z Ryanaira. - Pracujemy nad rozwiązaniem tej krótkookresowej sytuacji, zatrudniliśmy dodatkowych pracowników w dziale obsługi klienta. Robimy wszystko, aby jak najszybciej odpowiedzieć na pytania oraz rozwiązać problemy, do których sami doprowadziliśmy, za co jeszcze raz szczerze przepraszam.
W ciągu ostatnich 7 dni punktualność lotów Ryanaira wzrosła do 96%, a tylko 3 loty z ponad 16.000 zostały odwołane z powodu pogody i sytuacji na lotnisku.
Loty, któe zostały odwołane z Jasionki:
- 30 września FR2134/FR2135 Rzeszow - London Stansted
- 7 października FR2134/FR2135 Rzeszow - London Stansted
- 14 października FR2134/FR2135 Rzeszow - London Stansted
- 21 października FR2134/FR2135 Rzeszow - London Stansted
- 28 października FR2134/FR2135 Rzeszow - London Stansted