Doradca ds. sprzedaży części i akcesoriów
POWIAT RZESZOWSKI.
Obowiązki:
- pozyskiwanie nowych Klientów
- analizowanie potrzeb Klienta, odpowiadanie na pytania oraz aktywna sprzedaż części zamiennych, elementów wyposażenia i akcesoriów
- zarządzanie magazynem: odbiór towarów, kontrola stanu magazynowego i dostępności części
- nadzór nad stanami magazynowymi i zakupami oraz nadzorowanie prężnego działania warsztatu i sprzedaży
- obsługa Klientów, zapewniająca im unikalne doświadczenie oraz aktywny i kreatywny udział w kształtowaniu wystroju i wyglądu salonu
Umowa o pracę na okres próbny, cały etat, jedna zmiana
Wynagrodzenie brutto: od 4 200 zł, min. 3000 zł netto
System wynagradzania: Czasowo-prowizyjny
Wymagania
- wykształcenie średnie zawodowe
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- zorientowanie na Klienta, koncentracji na obsłudze Klienta -
zdolności pozyskiwania zaufania Klientów i kolegów z działów technicznych
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i wysokie zaangażowanie
- świetna obsługa doradcza, aktywna sprzedaż usług
- zdolności organizatorskie, umiejętności samodzielnej pracy
- umiejętności zarządzania czasem, dbałości o sprawne funkcjonowanie zaplecza logistycznego, wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Pracodawca: Auto Premium Rzeszów sp. z o.o.
Adres: 36-072 Świlcza 147H, powiat: rzeszowski
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy składać do końca dnia 28.09.2017 r. wyłącznie osobiście w siedzibie spółki: Auto Premium Rzeszów Sp. z o.o.
Świlcza 147 H
36-072 Świlcza
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).