Praca w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Rzeszowie
RZESZÓW.
Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej w Rzeszowie ogłasza nabór Na wolne stanowisko pracy Inspektor do Działu Zieleni Miejskiej
1. Wymagania niezbedne:
a)obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe,
c) co najmniej roczne doświadczenie w przygotowywaniu lub realizacji lub monitorowaniu
projektów współfinansowanych z funduszy unijnych,
d) kandydat musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa dotyczących zagadnień związanych z przygotowaniem i realizacją projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office),
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres,
- mile widzialne doświadczenie w pracy w urzędzie (jednostkach budżetowych) przy wykonywaniu podobnych czynności.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie, monitorowanie i realizacja projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej, w tym: sprawozdawczość i rozliczanie projektów, przeprowadzanie działań informacyjno-promocyjnych projektów, współpraca z Wydziałem Pozyskiwania Funduszy Urzędu Miasta Rzeszowa.
4. Informacja o warunkach pracy:
Zakres obowiązków na tym stanowisku wymaga wykorzystania sprzętu biurowego i komputerowego.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz innych dokumentów o posiadanych
kwalifikacjach i umiejętnościach,
d) kserokopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
e) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy
zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie
najlepszych kandydatów,
f) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim, ma pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Zarządu osobiście lub pocztą na adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Plac Ofiar Getta 6, 35-002 Rzeszów, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Dziale Zieleni Miejskiej”, w terminie do dnia 19 września 2017 r.
Dokumenty, które wpłynął po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (www.biperzeszow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZZM w Rzeszowie przy Placu Ofiar Getta 6.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz życiorys powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).