Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Firma G2A.com z nagrodzona za innowacyjność

Opublikowano: 2017-06-08 10:39:50, przez: admin, w kategorii: Firmy

WARSZAWA, RZESZÓW. 7 czerwca 2017 roku w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyła się gala Inicjatora Innowacji Newsweeka.

Firma G2A.com z nagrodzona za innowacyjność

 

Do organizowanego po raz trzeci konkursu przystąpić mogły firmy, które odniosły sukces dzięki wykorzystywaniu innowacji i które ciągle wdrażają takie rozwiązania między innymi w sferze organizacji przedsiębiorstwa, marketingu czy działalności społecznej.

– G2A.com to firma, która patrzy na świat oczami innowatorów – powiedział Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. – Jej szybki rozwój wziął się z wdrażania nowych pomysłów, a nie tylko kopiowania gotowych wzorców. Tylko w ten sposób polskie firmy mogą stawać w szranki z największymi na świecie. Albo też tymi największymi na świecie już być, jak to ma miejsce w przypadku G2A.com.

W gronie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce oprócz rzeszowskiej firmy znalazły się także Alior Bank, i-systems, Smart Fluid, Hector.24., mReh oraz IDH (InDaHash) Media Limited.
    
G2A.com to dwa podstawowe produkty: G2A Marketplace oraz G2A Pay.

G2A Marketplace to platforma aukcyjna zaprojektowana specjalnie do sprzedaży dóbr cyfrowych takich jak gry wideo czy programy użytkowe. Korzysta z niej 13 milionów klientów, którzy mogą wybierać spośród ofert 270 tysięcy sprzedawców z całego świata.

G2A Pay to międzynarodowa bramka płatności stworzona dla biznesów online. Dostarcza jedno rozwiązanie umożliwiające akceptację ponad 200 globalnych i lokalnych metod płatności. Inne projekty w ekosystemie to G2A 3D – platforma do druku 3D, Blunt Force – pierwszoosobowa gra akcji stworzona w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) przez G2A Dev Studio, G2A Gear – specjalna strefa z ubraniami i akcesoriami dla fanów gier i nie tylko, a także G2A Direct – usługa pozwalająca twórcom gier na stworzenie własnego sklepu na platformie G2A.

Wyboru firm dokonała kapituła, w której zasiadają: Dariusz Ćwiklak (szef działu Biznes tygodnika „Newsweek Polska”), Łukasz Grass (redaktor naczelny Business Insider Polska), Krzysztof Klincewicz (profesor Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego), Beata Tylman (dyrektor w zespole Innowacje i B+R, dotacje i ulgi w firmie doradczej PwC), Dariusz Żuk (prezes i współtwórca think tanku Polska Przedsiębiorcza) i Tomasz Gałaszkiewicz (brand manager BMW).

 

Więcej o: G2A, innowacje

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij