Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Pracownik obsługi klienta

Opublikowano: 2017-02-14 11:02:30, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

RZESZÓW.

 

Obowiązki:

- realizacja zamówień zgłoszonych przez klientów indywidualnych,

- udzielanie informacji o usługach i produktach oferowanych przez spółkę,

- kompleksowa obsługa klienta drogą telefoniczną, internetową lub korespondencyjną,

- przygotowanie pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia i reklamacje,

- budowanie oraz stałe uaktualnianie wiedzy z zakresu oferty,

- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez profesjonalną, zorientowaną na klienta i zgodną ze standardami spółki obsługę.

Umowa o pracę w zastępstwie, cały etat, dwie zmiany

Wynagrodzenie brutto: od 2 300 PLN

Wymagania

- wykształcenie średnie ogólnokształcące

- biegła obsługa komputera (internet, MS Office)

- miły głos oraz dobra dykcja

- opanowanie i cierpliwość,

- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,

- dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i systematyczność,

- umiejętność pracy w zespole,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- chęci i zdolności do szybkiego uczenia się.

- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Pracodawca: Aero 2 Sp. z o.o.

Miejsce pracy: ul. Trembeckiego 11 A, 35-234 Rzeszów

Siedziba firmy: Lwowska 19, 00-660 Warszawa e

Osoba do kontaktu: Katarzyna Szumlicka

Numer telefonu: 22 2498000

E-mail: rekrutacja@aero2.pl

 

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij