Pracownik obsługi klienta
RZESZÓW.
Obowiązki:
- realizacja zamówień zgłoszonych przez klientów indywidualnych,
- udzielanie informacji o usługach i produktach oferowanych przez spółkę,
- kompleksowa obsługa klienta drogą telefoniczną, internetową lub korespondencyjną,
- przygotowanie pisemnych odpowiedzi na zgłoszenia i reklamacje,
- budowanie oraz stałe uaktualnianie wiedzy z zakresu oferty,
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami poprzez profesjonalną, zorientowaną na klienta i zgodną ze standardami spółki obsługę.
Umowa o pracę w zastępstwie, cały etat, dwie zmiany
Wynagrodzenie brutto: od 2 300 PLN
Wymagania
- wykształcenie średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera (internet, MS Office)
- miły głos oraz dobra dykcja
- opanowanie i cierpliwość,
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- chęci i zdolności do szybkiego uczenia się.
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Pracodawca: Aero 2 Sp. z o.o.
Miejsce pracy: ul. Trembeckiego 11 A, 35-234 Rzeszów
Siedziba firmy: Lwowska 19, 00-660 Warszawa e
Osoba do kontaktu: Katarzyna Szumlicka
Numer telefonu: 22 2498000
E-mail: rekrutacja@aero2.pl