Rusza aplikacja Swiper
RZESZÓW. Za kilka dni duża akcja promocyjna.
1 grudnia br. startuje aplikacja Swiper – przygotowana przez rzeszowski startup z Inkubatora Technologicznego Aeropolis w Jasionce.
Jak zapowiada pomysłodawca Dariusz Kopyto, może ona ma stać się hitem 2017 roku, a za parę lat konkurować z największymi graczami na rynku jak Facebook, Tinder czy Snapchat.
Projekt zakwalifikował się do Platformy Startowe (Program Operacyjny Polska Wschodnia), pozyskał też prywatnego inwestora. W Mikołajki (6 grudnia 2016) będzie promował się poprzez pizzę, piwo i kawę za 1 zł. To ostatnie dzięki współpracy z nowym lokalem Rdza Beer & Bourbon w rzeszowskim Rynku.
Aplikacja ma pomagać znaleźć znajomych z którymi mogą spędzić czas w miejscu w którym aktualnie się znajdują. Firmom projekt oferuje pomoc w trafieniu z ofertą do potencjalnych klientów.
Podczas rynkowych testów produktu, kilka rzeszowskich firm zarejestrowało się i od kilku miesięcy dociera do potencjalnych klientów.
Wkrótce dzięki środkom unijnym, aplikacja ma nabrać tempa i mocno się rozwinąć. Dostępne w tej chwili kategorie: gastronomia, rozrywka, kultura, sport, zakupy, które zawierają użytkowników, obiekty, kupony, wydarzenia i bilety znikną. Użytkownik ma sam zdecydować co chce widzieć w aplikacji i jak ma ona działać. Jak mówi pomysłodawca, będzie to jedna z pierwszych aplikacji na świecie która będzie działała w ten sposób.
Aplikację można pobrać:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.swiper