InternetBeta2016: Jak stać się firmą globalną
RZESZÓW, KIELNAROWA. Kilkuset uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, warsztaty, prezentacje, koncerty i imprezy kulturalne. Dziś odbył się ostatni dzień Konferencji InternetBeta w Kielnarowej.
Michał Sadowski - Brand 24
Co jest przeszkodą w tworzeniu efektywnych kampanii reklamowych? Według Alberta Steclika, szefa agencji Dziadek Do Orzechów jest ich kilka:
- sama definicja reklamy,
- przeintelektualizowanie reklamy,
- brak zrozumienia celów reklamy
- wąskie spojrzenie na komunikację.
Spore zainteresowanie uczestników wzbudziło wystąpienie Michała Sadowskiego, założyciela i prezesa Brand 24.
Jak mówił, droga do sukcesu nie jest prosta, wymagała pracy, cierpliwości, wiary w siebie i własny produkt.
- Zaskocz klienta - mówił Sadowski. - Możesz go znaleźć w sieci, na forach i w mediach społecznościowych. Podejmij z nim dialog.
Jedynym z podejmowanych tematów przez prezesa Brand 24 był problem szukania inwestora. Czy to najlepsza droga do sukcesu i rozwoju firmy? Według Sadowskiego nie. Mówił „nie szukajcie inwestorów! Najlepszym inwestorem są klienci, musisz mieć dobry produkt za którego ludzie chcą zapłacić. Jeśli będziesz miał dobry produkt to inwestor będzie wiedział o Tobie więcej niż wam Ci się wydaje.
- Cierpliwość jest absolutnie jedyną rzeczą która dzieli Was od sukcesu - tak zakończył swoje wystąpienie.