Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Influencer Marketing to przyszłość branży

Opublikowano: 2016-09-15 22:21:25, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Dzień drugi konferencji InternetBeta to jak zwykle wykłady i spotkania ale także warsztaty podczas których przekazywana jest bardzo praktyczna wiedza. Mowa była o sztucznej inteligencji, komunikacji, przyszłość działań marketerów w sieci czy fenomenie aplikacji Pokémon GO.

Piotr Bucki podczas warsztatów

Piotr Bucki podczas warsztatów

 

Tematykę skutecznej prezentacji sprzedażowej podczas warsztatów przybliżał uczestnikom Piotr Bucki, znany ekspert od komunikacji, wykładowca akademickiobszarach.

 

- W komunikacji nie chodzi o to, co się chce powiedzieć, ale o to co się chce tym mówieniem osiągnąć. Dlatego projektując komunikację warto pamiętać o tym, jak pracuje mózg odbiorcy – mówi Piotr Bucki.

 

Nawet pisząc zwykłego maila należy pamiętać by odbiorca – skupił uwagę i ją utrzymał, zrozumiał to co chce się mu przekazać, zapamiętał to co ma zapamiętać i idealnie by było jakby przekazał tę informację dalej.

 

- Komunikujemy się z otoczeniem od narodzin, ale jest to niedoceniany obszar wiedzy, który warto zgłębiać – twierdzi ekspert. Skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Skutecznego konstruowania komunikatów możemy uczyć się od twórców wirusów, które możemy spotkać w mediach społecznościowych. O ich skuteczności świadczy fakt że bardzo często w nie klikamy i nabieramy się na prawdziwość informacji zawartych w postach z wirusami.

 

Urszula Szymczyk z firmy Coca Cola zaprezentowała sposoby komunikacji które preferuje w ostatnim czasie marka.

- Influencers Marketing to jest to – twierdzi Urszula Szymczyk.

Influencer marketing to działania promocyjne w sieci polegające na niejako wykorzystaniu popularności influencerów czyli blogerów, vlogerów, właścicieli popularnych kont w mediach społecznościowych.

Okazuje się że według statystyk You tube dociera do 91 % osób w grupie 13-29. Biorąc pod uwagę, że działania w mediach społecznościowych żyją często własnym życiem marka korzysta z usług m.in. Absachuje.TV. Gwiazdy mediów społecznościowych tworzą treści treści reklamowe dla marki, co przekłada się na jej popularyzację w grupie docelowej.

 

 GK

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij