Influencer Marketing to przyszłość branży
RZESZÓW. Dzień drugi konferencji InternetBeta to jak zwykle wykłady i spotkania ale także warsztaty podczas których przekazywana jest bardzo praktyczna wiedza. Mowa była o sztucznej inteligencji, komunikacji, przyszłość działań marketerów w sieci czy fenomenie aplikacji Pokémon GO.
Piotr Bucki podczas warsztatów
Tematykę skutecznej prezentacji sprzedażowej podczas warsztatów przybliżał uczestnikom Piotr Bucki, znany ekspert od komunikacji, wykładowca akademickiobszarach.
- W komunikacji nie chodzi o to, co się chce powiedzieć, ale o to co się chce tym mówieniem osiągnąć. Dlatego projektując komunikację warto pamiętać o tym, jak pracuje mózg odbiorcy – mówi Piotr Bucki.
Nawet pisząc zwykłego maila należy pamiętać by odbiorca – skupił uwagę i ją utrzymał, zrozumiał to co chce się mu przekazać, zapamiętał to co ma zapamiętać i idealnie by było jakby przekazał tę informację dalej.
- Komunikujemy się z otoczeniem od narodzin, ale jest to niedoceniany obszar wiedzy, który warto zgłębiać – twierdzi ekspert. Skuteczna komunikacja jest kluczem do sukcesu w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Skutecznego konstruowania komunikatów możemy uczyć się od twórców wirusów, które możemy spotkać w mediach społecznościowych. O ich skuteczności świadczy fakt że bardzo często w nie klikamy i nabieramy się na prawdziwość informacji zawartych w postach z wirusami.
Urszula Szymczyk z firmy Coca Cola zaprezentowała sposoby komunikacji które preferuje w ostatnim czasie marka.
- Influencers Marketing to jest to – twierdzi Urszula Szymczyk.
Influencer marketing to działania promocyjne w sieci polegające na niejako wykorzystaniu popularności influencerów czyli blogerów, vlogerów, właścicieli popularnych kont w mediach społecznościowych.
Okazuje się że według statystyk You tube dociera do 91 % osób w grupie 13-29. Biorąc pod uwagę, że działania w mediach społecznościowych żyją często własnym życiem marka korzysta z usług m.in. Absachuje.TV. Gwiazdy mediów społecznościowych tworzą treści treści reklamowe dla marki, co przekłada się na jej popularyzację w grupie docelowej.
GK