Lanĉerto chce kilka razy zwiększyć przychody ze sklepu internetowego
ŁAŃCUT. E-commerce jest jednym z dynamicznie rozwijających się kanałów łańcuckiej firmy Lanĉerto SA, producenta klasycznej odzieży męskiej.
![test Fot. Lancerto.com](http://gospodarkapodkarpacka.pl/img/dynamic/large/16095.jpg)
Fot. Lancerto.com
By rozwijać sprzedaż przez internet producent odzieży chce poznać prawdziwe „customer journey”, efektywność poszczególnych działań marketingowych, jasne informacje o tym, jak użytkownicy zachowują się na witrynie internetowej.
- Często zdarza się tak, że firmy bardzo wybiórczo implementują rozwiązania analityki internetowej i przez to nie są w stanie osiągać postawionych przed analityką celów. Dobrym przykładem mogą być organizacje, które w ramach analityki internetowej implementują narzędzie analityczne (może to być Google Analytics), ale jednocześnie nie rozwijają procesów wykorzystujących zbierane dane, a to przecież dzięki procesom takim jak ciągła optymalizacja współczynnika konwersji, optymalizacja wartości Klienta w czasie, czy optymalizacja źródeł ruchu dane mogą zacząć faktycznie pracować - wyjaśnia Mariusz Michalczuk, partner w firmie Conversion, która współpracuje z Lanĉerto.
Conversion zajmie się nie tylko wdrożeniem i odpowiednią konfiguracją narzędzi analitycznych, ale także zaplanowaniem i wdrożeniem procesów wykorzystujących dane oraz budową know-how wewnątrz organizacji, tak żeby w przyszłości samodzielnie potrafiła ona realizować wszystkie zaplanowane procesy.
- Takie podejście zagwarantuje nam, że dane będą przekładały się na ciągłe zwiększanie efektywności i zysków z naszego e-commerce. W końcu o to właśnie chodzi w analityce internetowej - podkreśla Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce w Lanĉerto.