Życzenia starosty rzeszowskiego Marka Sitarza z okazji Wielkanocy
Życzenia Waldemara Szumnego z okazji Wielkanocy
Adam Dziedzic - kandydat na prezydenta Rzeszowa
Maria Fajger - kandydatka do sejmiku województwa podkarpackiego

Lanĉerto chce kilka razy zwiększyć przychody ze sklepu internetowego

Opublikowano: 2016-06-14 21:46:56, przez: admin, w kategorii: Firmy

ŁAŃCUT. E-commerce jest jednym z dynamicznie rozwijających się kanałów łańcuckiej firmy Lanĉerto SA, producenta klasycznej odzieży męskiej.

Fot. Lancerto.com

Fot. Lancerto.com

 

By rozwijać sprzedaż przez internet producent odzieży chce poznać prawdziwe „customer journey”, efektywność poszczególnych działań marketingowych, jasne informacje o tym, jak użytkownicy zachowują się na witrynie internetowej.

 

Życzenia posłanki Ewy Leniart z okazji Wielkanocy
Ryszard Wisz kandydat do Rady Powiatu Rzeszowskiego

- Często zdarza się tak, że firmy bardzo wybiórczo implementują rozwiązania analityki internetowej i przez to nie są w stanie osiągać postawionych przed analityką celów. Dobrym przykładem mogą być organizacje, które w ramach analityki internetowej implementują narzędzie analityczne (może to być Google Analytics), ale jednocześnie nie rozwijają procesów wykorzystujących zbierane dane, a to przecież dzięki procesom takim jak ciągła optymalizacja współczynnika konwersji, optymalizacja wartości Klienta w czasie, czy optymalizacja źródeł ruchu dane mogą zacząć faktycznie pracować - wyjaśnia Mariusz Michalczuk, partner w firmie Conversion, która współpracuje z Lanĉerto.

 

Conversion zajmie się nie tylko wdrożeniem i odpowiednią konfiguracją narzędzi analitycznych, ale także zaplanowaniem i wdrożeniem procesów wykorzystujących dane oraz budową know-how wewnątrz organizacji, tak żeby w przyszłości samodzielnie potrafiła ona realizować wszystkie zaplanowane procesy.

Życzenia senatora Józefa Jodłowskiego z okazji Wielkiej Nocy
Życzenia od posła Bogdana Rzońcy z okazji Wielkanocy

 

- Takie podejście zagwarantuje nam, że dane będą przekładały się na ciągłe zwiększanie efektywności i zysków z naszego e-commerce. W końcu o to właśnie chodzi w analityce internetowej - podkreśla Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce w Lanĉerto.

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij