Powiat Rzeszowski - siła inwestycji
Preferencyjne pożyczki między innymi na poprawę efektywności energetycznej

Praktyki w PKO Banku Polskim

Opublikowano: 2016-04-19 14:51:43, przez: admin, w kategorii: Oferty pracy

PODKARPACKIE.

Praktyki w PKO Banku Polskim

Wybierz konkretne ogłoszenie, zastanów się, czy spełniasz zawarte w nim wymagania i czy są wymienione w twoim CV. Aplikuj, przesyłając swoje CV oraz list motywacyjny na adres praktyki@pkobp.pl. Jeżeli twoja kandydatura zostanie wybrana, przygotuj się do kolejnego etapu procesu (najczęściej jest to rozmowa rekrutacyjna): wybierając się na spotkanie, dowiedz się więcej o PKO Banku Polskim – weź pod uwagę nie tylko główną stronę WWW, ale także informacje w portalach społecznościowych czy stronach branżowych, dobrze zastanów się, co chcesz opowiedzieć na swój temat osobom, od których będzie zależało rozpatrzenie twojej kandydatury. Nie zapomnij o odpowiednim stroju, dobrze nastawionym zegarku i uśmiechu.

 

Nie zaszkodzi sprawdzić, czy twoja szkoła/uczelnia/organizacja, w ramach której się udzielasz, współpracuje z PKO Bankiem Polskim – może to ułatwić ci udział w rekrutacji.

W tej chwili bank prowadzi nabór praktykantów

 

Praktyka w oddziale w Ropczycach (Numer referencyjny: LUD/102/02/2016)

 

Praktyka w oddziale w Strzyżowie (Numer referencyjny: LUD/098/02/2016)

 

Praktyka w oddziale w Leżajsku (Numer referencyjny: LUD/081/02/2016)

 

Praktyka w Centrum Obsługi Klienta Detalicznego (Numer referencyjny: LUD/347/03/2016)

- Miejsce pracy: Rzeszów

- Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego

- Komórka:Biuro Contact Center Rzeszów

 

 

Wymagania dla chętnych na praktykę w oddziałach

- jesteś uczniem powyżej 18 r.ż., studentem lub absolwentem kierunku: Bankowość, Finanse, Ekonomia (preferowane)

- posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)

- masz doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych (mile widziane)

- jesteś komunikatywny, dokładny, lubisz pracę w zespole

 

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

- pracy z dokumentacją dotyczącą obsługi klientów Banku

- administrowaniu dokumentacji dotyczącej wniosków kredytowych

- przygotowywaniu zbiorów danych do archiwizacji

- wsparciu pracowników Oddziału w realizacji bieżących zadań

 

 

Wymagania dla chętnych na praktykę w Biurze Contact Center w Rzeszowie:

- jesteś studentem lub absolwentem kierunku: Bankowość, Finanse, Ekonomia (preferowane)

- posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)

- masz doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych (mile widziane)

- jesteś komunikatywny, dokładny, lubisz pracę w zespole

- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (mile widziane)

- jesteś gotowy do pracy w trybie zmianowym

 

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

 - zdobywaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie najlepszych praktyk realizowanych przez Contact Center, czyli wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na jego potrzeby

- realizacji badań jakościowych w segmencie Klienta podstawowego i/lub Bankowości osobistej

- sprzedaży telefonicznej produktów bankowych

 

PKO BP oferuje praktykantom:

- atrakcyjne wynagrodzenie

- elastyczne godz. praktyki w ramach umowy zlecenia

- zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu bankowości i finansów w największym polskim banku

- merytoryczne wsparcie indywidualnego opiekuna

- zaświadczenie po zakończeniu praktyki

- dla najlepszych – możliwość kontynuacji współpracy

 

Więcej o: praca finanse

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij