Spot „Podkarpackie po naszej myśli” z kolejną nagrodą
PODKARPACKIE.
Międzynarodowy Festiwal Filmów Turystycznych, Ekologicznych i Artystycznych FilmAt (Film, Art & Tourism) organizowany jest na rynku międzynarodowym od 10 lat. Podczas jubileuszowej X edycji festiwalu zaprezentowano 160 filmów z 35 krajów. Oceniało je międzynarodowe jury pod przewodnictwem Zbigniewa Żmudzkiego, producenta filmowego, prezesa Studia Filmowego Semafor, zdobywcę Oscara za film Piotruś Pan.
Podczas tegorocznej edycji film „Podkarpackie po naszej myśli” zdobył II nagrodę główną w kategorii "Spot promujący region". Nagrodę na gali w Warszawie odebrał Adam Hamryszczak, dyrektor Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym.
Spot powstał w 2014 r., gdy mijało 10 lat od akcesji Polski do Unii Europejskiej. Pokazuje najważniejsze inwestycje realizowane dzięki funduszom europejskim. Wszystko jest pokazane tak, by uwypuklić atrakcyjność regionu – rozwój przemysłu lotniczego, nowoczesnych technologii, turystyki, infrastruktury kulturalnej i sportowej, naukowej, czy nawet wały przeciwpowodziowe.
Nazwa „Podkarpackie po naszej myśli” została wymyślona przez jedną z warszawskich agencji reklamowych przy na potrzeby kampanii promującej RPO WP 2007-2013. Zaś spot „Podkarpackie po naszej myśli” wyprodukowała Agencja Reklamowa Bogaczewicz z Rzeszowana zlecenie samorządu województwa.