Park Naukowo-Technologiczny Dworzysko powiatu rzeszowskiego
Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim. Zamek Muzeum Hotel
Pożyczki dla firm z Podkarpacia/ Atrakcyjne oprocentowanie
Masz POWER, masz wszystko

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

Opublikowano: 2015-04-01 19:11:23, przez: admin, w kategorii: Biznes

RZESZÓW. Trendy w media relations, wyzwania i prognozy na przyszłość będą tematem Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015.

Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

 

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015 odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia w Rzeszowie. Miejscem obrad po raz kolejny będzie Hotel Rzeszów.

 

Program:

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

23-24 kwietnia 2015

Kongres Public Relations. Relacje z mediami. 23.04.2015 (czwartek) prowadzenie: dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

9.00 – 10.00 Rejestracja uczestników kongresu

10.00 – 10.10 dr Dariusz Tworzydło, Exacto sp. z o.o. oraz przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka.

Otwarcie Kongresu.

10.10 – 10.40 Adam Łaszyn prezes Zarządu Alert Media Communica-tions

Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekaw-szych wydarzeń PR minionego roku (2014/2015).

10.40 – 11.10 Arkadiusz Mierzwa dyrektor ds. Komunikacji i Public Relations nc+

Wpływ mediów społecznościowych na relacje PR-owców i marek z mediami.

11.10 – 11.40 Grzegorz Miecugow Dziennikarz i wydawca, TVN24

PR i relacje z mediami z perspektywy dziennikarza.

11.40 – 12.10 Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager, Kompania Piwowarska (SAB Miller plc)

Decyzje w zakresie obsługi public relations – dylematy Korporacji.

12.10 – 12.30 Przerwa

12.30 – 13.00 Paweł Biedziak rzecznik prasowy, Najwyższa Izba Kontroli

Tworzenie relacji instytucji życia publicznego z mediami. Przekazywanie informacji czy budowa wizerunku?

13.00 – 14.30 Jacek Trusiński wspólnik zarządzający Pałucki Trusiński Kancelaria Radców Prawnych w Warszawie, członek IAA Polska

Grzegorz Choromański, radca prawny, Pałucki Tru-siński Kancelaria Radców Prawnych w Warszawie

Odpowiedzialność prawna w świetle ustawy – o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy – prawo praso-we. Rodzaje roszczeń.

14.30 – 15.15 Przerwa

15.15 – 15.45 Maciej Orłoś, dziennikarz TVP

Jakich błędów unikać podczas wystąpień?

15.45 – 16.15 Sebastian Bykowski, wiceprezes, dyrektor generalny, Press-Service Monitoring Mediów

Obieg zamknięty – obserwujesz, reagujesz, analizujesz, publikujesz - czyli jak monitoring mediów pomaga osiągać cele medialne.

16.15 – 16.45 Paweł Trochimiuk prezes Partner of Promotion Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Solutions

Przychodzi PR-owiec do dziennikarza – największe punkty iskrzenia.

16.45 – 17.15 Joanna Malinowska – Parzydło, prezes Personal Brand Institute

PR-media. Komunikacja sukcesu, dobra praktyka dla klientów czy pogranicze w ogniu?

17.15 – 17.45 Łukasz Sikora, kierownik Zespołu Marketingu i Rozwoju, Port Lotniczy Jasionka

Skuteczne relacje z mediami na trudnym rynku komunikacyjnym w kontekście natłoku informacji.

17.45 dr Dariusz Tworzydło, Exacto sp. z o.o.

Podsumowanie pierwszego dnia.

 

24.04.2015 (piątek) prowadzenie: dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

9.00 – 9.30 Łukasz Majewski, PR&Marketing Manager VML Poland oraz Magdalena Grochala, Comarch SA Jak rozkochać w sobie media, czyli w poszukiwaniu uniwersalnego sposobu na zyskanie zainteresowania dziennikarza.

9.30 – 10.00 dr Krystian Dudek, Prezes Zarządu Polskiego Sto-warzyszenia Public Relations, dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższa Szkoła Humanica w Sosnowcu oraz Instytut Publico Po dwóch stronach barykady czy na jednym wózku? Współpraca dziennikarzy i rzeczników prasowych – wyniki badań obu środowisk.

10.00 – 10.30 Tomasz Machała, Redaktor Naczelny naTemat.pl Temat w trakcie ustaleń.

10.30 – 10.45 Przerwa

10.45 – 11.15 Artur Kotliński, Prezes Zarządu IPC Wrocław Anna Gabory, Menedżer ds. badań, IPC Wrocław Media relations w samorządach lokalnych i w przedsiębior-stwach prywatnych. Analiza porównawcza.

11.15 – 11.45 Marcin Bochenek, dyrektor Projektów Strategicznych w Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK) Nauka i technologia. Czy trudne tematy mogą być atrakcyjne dla mediów?

11.45 – 12.30 dr Dariusz Tworzydło, Exacto sp. z o.o., prezes Instytutu Rozwoju Społe1czeństwa Informacyjnego: Systemy internetowe w komunikacji z mediami – wykorzystanie aplikacji internetowych w budowaniu i utrzymywaniu relacji oraz w procesie pomiaru efektów działań media relations.

12.30 – 13.00 Przerwa

Warsztaty praktyczne 13.00 – 14.30

I Blok Justyna Szafraniec dyrektor ds. Public Relations Proama Temat warsztatu w trakcie ustaleń.

II Blok Szymon Sikorski, Publicon sp. z o.o.. Polskie Stowarzyszenie Public Relations: Nowe formy dziennikarskie. Formy i narzędzia tworzenia komunikatów medialnych.

Marcin Szczupak, kierownik Działu Raportów Medialnych, Press-Service Monitoring Mediów Więcej wysłanych maili/komunikatów to więcej publikacji - czy na pewno? O skuteczności i efektywności media relations na bazie nowego systemu Effecto.

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich stronom trzecim. Pliki cookies ułatwiają korzystanie z naszych serwisów. Uznajemy, że kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.

Więcej o plikach cookies można dowiedzieć się na uruchomionej przez IAB Polska stronie: http://wszystkoociasteczkach.pl.

Zamknij