88 procent lotów Ryanaira dotarło w styczniu na czas
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła swoje statystyki za styczeń.
Fot. Ryanair.com
Ryanair przewiózł w styczniu 5,9 mln pasażerów. 88% lotów (z ponad 38 tysięcy) odbyło się na czas.
- Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej - Katarzyna Gaborec-McEvoy z linii lotniczej Ryanair. - Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”.
Statystyki
88% z ponad 38 000 lotów wylądowało punktualnie (mały spadek z powodu warunków pogodowych)
Mniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerów
Mniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 1 000 pasażerów
Odpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni